1. Вибір пари.
Шляхи вирішення:
- за спільними інтересами;
- жеребкування;
- право вільного вибору.
2. Конфлікт у малій групі.
Шляхи вирішення.
- щоб небуло конфлікту потрібно відповідально підходити до вибору пари;
- додаткове завдання, що потребує співпраці;
- індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари;
- допомога психолога школи.
3. Розбита пара.
Шляхи вирішення:
- якщо, на короткий час, учень працює самостійно;
- якщо, на тривалий час, то приєднати до іншої групи.
Лисак Світлана Миколаївна,
Шевчук Вікторія Анатоліївна,
Короткова Ірина Петрівна
Шляхи вирішення:
- за спільними інтересами;
- жеребкування;
- право вільного вибору.
2. Конфлікт у малій групі.
Шляхи вирішення.
- щоб небуло конфлікту потрібно відповідально підходити до вибору пари;
- додаткове завдання, що потребує співпраці;
- індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари;
- допомога психолога школи.
3. Розбита пара.
Шляхи вирішення:
- якщо, на короткий час, учень працює самостійно;
- якщо, на тривалий час, то приєднати до іншої групи.
Лисак Світлана Миколаївна,
Шевчук Вікторія Анатоліївна,
Короткова Ірина Петрівна
Конфлікт у малій групі.
ВідповістиВидалити- спільне проблемне завдання для даної групи;
- "без спільноти, немає роботи"
Погоджуємося із запропонованими шляхами вирішення даних проблем. Хочеться звернути особливу увагу на індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари і все ж заохотити дітей працювати в парі. Погоджуємось, щоб учень дочекався своєї пари.
ВідповістиВидалитиКукса Лариса та Олексійчук Лариса.
Вибір пари на нашу думку краще робити у такій послідовності
ВідповістиВидалити1 жеребкування;
2 право вільного вибору
3 спільними інтересами;
2. Конфлікт у малій групі.
1.Перед першим заняттям провести соціометрію групи
2.Щоб небуло конфлікту потрібно відповідально підходити до вибору пари;
3. Індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари;
4.Запобігання конфліктів через найближче оточення.
- допомога психолога школи.
НЕ забуваймо, що з учнями дуже важливо ОБГОВОРИТИ ( перед об"єднанням в пари) всі переваги і недоліки кожного способу.
ВідповістиВидалитиА взагалі, я дуже згодна з тим, що конфлікт важливо Упередити, ніж потім вирішувати ( як в Методичному посібнику сказано - застосувати привентивні міри)
Ніна Дементієвська