середа, 27 березня 2013 р.

1. Вибір пари.
Шляхи вирішення:
- за спільними інтересами;
- жеребкування;
- право вільного вибору.

2. Конфлікт у малій групі.
Шляхи вирішення.
- щоб небуло конфлікту потрібно відповідально підходити до вибору пари;

- додаткове завдання, що потребує співпраці;
- індивідуальні бесіди з  дітьми конфліктної пари;
- допомога психолога школи.

3. Розбита пара.
Шляхи вирішення:
-  якщо, на короткий час, учень працює самостійно;
- якщо, на  тривалий час, то  приєднати до іншої групи.





Лисак Світлана Миколаївна, 
Шевчук Вікторія Анатоліївна, 
Короткова Ірина Петрівна

4 коментарі:

  1. Конфлікт у малій групі.
    - спільне проблемне завдання для даної групи;
    - "без спільноти, немає роботи"

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуємося із запропонованими шляхами вирішення даних проблем. Хочеться звернути особливу увагу на індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари і все ж заохотити дітей працювати в парі. Погоджуємось, щоб учень дочекався своєї пари.

    Кукса Лариса та Олексійчук Лариса.

    ВідповістиВидалити
  3. Вибір пари на нашу думку краще робити у такій послідовності
    1 жеребкування;
    2 право вільного вибору
    3 спільними інтересами;


    2. Конфлікт у малій групі.
    1.Перед першим заняттям провести соціометрію групи
    2.Щоб небуло конфлікту потрібно відповідально підходити до вибору пари;
    3. Індивідуальні бесіди з дітьми конфліктної пари;
    4.Запобігання конфліктів через найближче оточення.
    - допомога психолога школи.

    ВідповістиВидалити
  4. НЕ забуваймо, що з учнями дуже важливо ОБГОВОРИТИ ( перед об"єднанням в пари) всі переваги і недоліки кожного способу.
    А взагалі, я дуже згодна з тим, що конфлікт важливо Упередити, ніж потім вирішувати ( як в Методичному посібнику сказано - застосувати привентивні міри)
    Ніна Дементієвська

    ВідповістиВидалити