Шляхи вирішення проблем
1. Мотивація до перевірки роботи :
- ресурси пари
- оцінка спільноти
- думка товаришів
- рівень самооцінки
- відчуття впевниності до шляху успіху
2. Доброзичливий критик :
- позитивна оцінка
- аналіз роботи
- приклад фасилітатора (похвала, зауваження)
- виявити позитивне та недоліки в роботі
- доброзичливе обговорення кожної виконаної роботи
1. Мотивація до перевірки роботи :
- ресурси пари
- оцінка спільноти
- думка товаришів
- рівень самооцінки
- відчуття впевниності до шляху успіху
2. Доброзичливий критик :
- позитивна оцінка
- аналіз роботи
- приклад фасилітатора (похвала, зауваження)
- виявити позитивне та недоліки в роботі
- доброзичливе обговорення кожної виконаної роботи
Рибитва О.В., Бромірська Ю.О., Бондаренко І.А.
Майстер-клас, 27.03. 2013
Погоджуємося із запропонованими шляхами вирішення даних проблем. Бажано, щоб всі діти починали свою критику з доброзичливих слів, типу "мені робота сподобалась, але...".
ВідповістиВидалитиНеобхідно звернути увагу дітей на те, що перевірка покращує результат.
Кукса Лариса та Олексійчук Лариса.